Тренінг "Психотерапія важковиховуваних дітей та підлітків"

Тренінг "Психотерапія важковиховуваних дітей та підлітків"

ТРЕНІНГ МІЖНАРОДНОГО РІВНЯ

ПСИХОТЕРАПІЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ

Сертифікат Європейського зразка

Практичні навики, які вже після тренінгу дають можливість впевнено працювати з клієнтами

Ведучий: Супервізор Польського Товариства КПТ

Кандидат медичних наук, дитячий психіатр

Автор бестселерів по вихованню дітей

Артур Колаковський

Методичний осередок “Poza Schematami”

ГО Психологічні Тренінги

Теологічний Інститут ім. св. Йосифа Більчевського 

Запрошують на тренінг

Психотерапія важковиховуваних дітей та підлітків

Похожее изображение

Мета тренінгу:  практичне застосування когнітивних та поведінкових технік у роботі з важковиховуваними дітьми

Супервізія власних пацієнтів

Перебіг: заняття плануються у формі сценок та презентації на форум групи, робота в парах, супервізія власних прикладів пацієнтів

Для кого:

КПТ психотерапевтів, в рамках поглиблення та вдосконалення навичок

Психотерапевтів інших напрямків, для швидших результатів

Шкільних психологів

Студентів психології та педагогіки, які хочуть працювати з дітьми

Для вдосконалення психотерапевтичної роботи із залежностями (аддикцією)

Вихователів – педагогів, священників, фахівців, які працюють з молоддю

Час:

29 травня – 1 червня 2018р. (вівторок-п’ятниця)

9:00-16:30 без обідньої перерви

4 дні по 10 годин

Переклад з польської на українську мову 

Місце:

Теологічний Інститут ім. св. Йосифа Більчвського
Вул. Львівська 62,

79491 Львів-Брюховичі

 

Що отримають учасники:

Навчальні матеріали перекладені на українську в електронній версії

Сертифікат закінчення навчання – 40 годин в когнітивно-поведінковій психотерапії

Переклад з польської на українську мову матеріалів та семінару

Чай-каву, тістечка, комфортні приміщення та сосновий ліс 🙂 

Ви отримаєте:

Базові техніки роботи з помилками в мисленні

Проведення інтерв’ю, концептуалізації клієнта.

Техніки роботи з депресією із використанням поведінкової активізації

Техніки прив’язаності АСТ – Acceptance and Commitment Therapy

Схематерапія когнітивних схем в роботі з низькою самооцінкою

Робота з батьками паралельно до психотерапії дитини – коучинг

Основи дружньої поведінкової психотерапії

Аналіз поведінки – коли підтримуємо, а коли виправляємо проблемну поведінку

Ефективне видавання команд. Гасіння поведінки за допомогою правил та наслідків

Техніки запобігання проявів небажаної поведінки

Застосування жетонного методу. Супервізія власних випадків учасників

План

1 день. Основи психотерапії дітей та підлітків – роль дитини, підлітка в КПТ. Тренування технік КПТ

Картинки по запросу happy child thumb up

  • Основні положення когнітивної психотерапії. Психоедукація дитини, підлітка та батьків в когнітивній моделі.
  • Формування терапевтичного контракту з дитиною/підлітком та батьками. На що може, а на що не повинен погоджуватись психотерапевт.
  • Планування та перебіг психотерапії.
  • Робота з автоматичними думками – розпізнавання, дискусія, формування альтернативних думок та поведінки – як працювати в залежності від віку пацієнта.
  • Робота з когнітивними спотвореннями, тобто логічні помилки в мисленні людини.
  • Техніки, які допомагають у розв’язанні проблем.
  • Застосування конкретних психотерапевтичних технік у роботі з дитиною та підлітком.
  • Супервізія власних випадків учасників.

2 день. Чи сидіння за комп’ютером може бути проявом серйозної проблеми – робота з депресією, соціальною фобією

Похожее изображение

  • Терапевтичні відносини у роботі з підлітком.
  • Батьки та психотерапія підлітка. Як уникнути пасток у відносинах: пацієнт – батьки – психотерапевт.
  • Симптоми як вступ до діагностики – чим може бути втеча до комп’ютера.
  • Чому підлітки гірше справляються ніж дорослі, чи це дефіцити періоду дозрівання.
  • Образ депресії у підлітків.
  • Образ соціальної фобії у підлітків.
  • Проведення вступного інтерв’ю, формування вступної концептуалізації на прикладі конкретних пацієнтів з прикладів учасників.
  • Техніки роботи з депресією із використанням поведінкової активізації, а також технік третьої хвилі (АСТ – Acceptance and Commitment Therapy).
  • Техніки роботи з соціальною фобією з використанням експозиції та поведінкових експериментів.
  • Супервізія власних випадків учасників.

3 день. Підліток під тягарем вимог – робота з низькою самооцінкою. Робота з батьками дитини, яка є в психотерапії

Похожее изображение

  • Низька самооцінка як фактор, що обумовлює та підтримує захворювання.
  • Дитина, підліток з низькою самооцінкою – які додаткові труднощі можемо зустріти в психотерапії.
  • Когнітивні техніки в роботі з самооцінкою.
  • Поведінкові техніки, тобто робота між сесіями.
  • Використання технік третьої хвилі (АСТ, психотерапія когнітивних схем в роботі з низькою самооцінкою.
  • Робота з батьками паралельно до психотерапії дитини – коучинг як навчання майстерності.
  • Супервізія власних випадків учасників.

4 день. ADHD (СПАУ – Синдром порушення активності та уваги) – діагностика та психотерапія. Спосіб на важку дитину, тобто поведінкова психотерапія у роботі з проблемною поведінкою до 12 років

Психотерапія гіперативності у дітей

  • Діагностика, диференціальне діагностування СПАУ
  • Модель лікування СПАУ, роль психотерапії дитини, батьків.
  • Основи дружньої поведінкової психотерапії.
  • Аналіз поведінки – коли підтримуємо, а коли виправляємо проблемну поведінку.
  • Ефективне видавання команд.
  • Техніки запобігання проявів небажаної поведінки.
  • Підтримка поведінки за допомогою – зауваження позитивів, часу гри, схвалення, застосування пакету привілей та нагород.
  • Гасіння поведінки за допомогою правил та наслідків (time out, відміна привілеїв, ігнорування, натуральних та важливих наслідків).
  • Застосування жетонного методу (тур усміхнених облич, класичні жетонні системи).
  • Супервізія власних випадків учасників.

Увага! Підготуйте інформацію для супервізії своїх пацієнтів: діагноз, вік, скарги, короткий опис історії пацієнта та які труднощі виникли в терапії

Ведучий:  Артур Колаковський

Картинки по запросу artur kołakowski

Кандидат медичних наук, дитячий та підлітковий психіатр, 

Когнітивно-поведінковий психотерапевт

(Сертифікат Польського Товариства КПТ та Сертифікат Європейської Асоціації КПТ)

Супервізор – викладач Польського Товариства КПТ

Директор Методичного Осередку  “Poza schematami”

“Працюю з дітьми та підлітками з проблемами розвитку, психологічними та психотерапевтичними, як лікар та як психотерапевт в Методичному Осередку “Поза схемами”. Спеціалізуюсь у діагностиці та лікуванні розладів розвитку у дітей та підлітків, та психотерапії молоді та дорослих осіб.

У 2005 році отримав сертифікат Супервізора – викладача Польського Товариства КПТ. Також вже дуже багато років навчаю когнітивно-поведінкової психотерапії, співпрацював з Центром-Школою КПТ у Варшаві, з Центром КПТ та Фундацією Розвитку Психіатрії та Психотерапії. А на сьогодні співпрацюю із Школою Психотерапії “Кресцентія”. І далі люблю це робити 🙂 “.

Сайт Варшавського Осередку “Поза схемами”   http://poza-schematami.pl/

Деякі публікації:

  1. Artur Kołakowski, Tomasz Wolańczyk, Agnieszka Pisula, Magdalena Skotnicka, Anita Bryńska: „ADHD – zespół nadpobudliwości psychoruchowej” – Przewodnik dla rodziców i wychowawców, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2006.
  2. Artur Kołakowski, Agnieszka Pisula – Sposób na trudne dziecko, przyjazna terapia behawioralna – Niezbędnik dla rodziców, nauczycieli i terapeutów. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Sopot 2011, Nagroda Teofrasa za najlepszą książkę popularnonaukową.
  3. Artur Kołakowski (Redakcja Naukowa): Zaburzenia zachowania u dzieci. Teoria i praktyka. GWP Sopot 2013
  4. Marta Jerzak, Artur Kołakowski (Redakcja Naukowa): ADHD w szkole. GWP. Sopot 2014
  5. Artur Kołakowski: Czy terapia behawioralna może być skuteczna w szkole. W: Jak zmieniać zachowania dzieci i młodzieży. Fraszka Edukacyjna, Warszawa 2016
  6. Artur Kołakowski: Odmowa chodzenia do szkoły. W: Marta Jerzak (red.): Zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci, a szkolna rzeczywistość. PWN, Warszawa 2016
  7. Artur Kołakowski: Budowanie ustrukturyzowanego i przyjaznego środowiska w klasie. W: Marta Jerzak (red.): Zaburzenia psychiczne i rozwojowe u dzieci, a szkolna rzeczywistość. PWN, Warszawa 2016

Вартість участі у тренінгу:

Реєстраційний внесок 660 грн до 22 травня

Індивідуально:

130 Євро / особа

Будь-ласка розішліть усім зацікавленим інформацію про тренінг

Група з 3-ох осіб 300 Євро!

У разі індивідуальної реєстрації можна пізніше добрати групу колег та отримати групову знижку

 Реєстраційний внесок не повертається у разі відмови від участі

Кількість учасників обмежена, тому реєстраційний внесок 660грн гарантує вашу участь!

***

Додаткова Інформація по тел. 067 811 99 01 (Viber/WhatsApp)

https://www.facebook.com/Marcypanka

Skype Marcypanka1981

Оксана Марциняк-Дорош

 

Сертифікат

про проходження тренінгу буде виданий від осередку  “Poza schematami” в якому буде зазначено:

40 годин в когнітивно-поведінковій психотерапії

Сертифікат визнається Польським Товариствами КПТ!

 

 

Що зробити, щоб потрапити на тренінг?

Скопіювати анкету (нижче) у програму Word та заповнити анкету

 

Надіслати анкету на адресу: m0678119901@gmail.com

 

Отримати реквізити до оплати у зворотному листі.

 

Зробити вступний внесок 660 грн на поданий рахунок.

 

Підготувати пацієнта на супервізію (якщо є потреба).

 

У перший день навчання оплатити решту коштів.

  1. Анкета:
     Ім’я, Прізвище укр
    Ім’я, Прізвище англ
    Освіта
    Місце роботи/навчання
    Адреса місця роботи/навчання
    Тел з місця роботи/навчання
    Ваш мобільний тел.
    Ваша особиста електронна скринька
    Ваш Skype
    Ваш Viber/WhatsApp
    З якого сайту довідались про семінар?
    Ваш сайт
    Ваша сторінка в соцмережах

    Інформація конфіденційна та не буде передаватись третім сторонам!

    Ночівля та харчування не входить у кошт навчання! Ночівлю можна зарезервувати у готелях Брюхович

  2.   https://www.booking.com/

Або у центрі Львові недалеко від автобусної зупинки на Брюховичі на площі Святого Теодора (Біля Оперного).

№31 автобус від Залізничного Вокзалу зупиняється біля ресторану Кумпель, а за рогом відразу зупинка на Брюховичі.

Маршрути з Площі св. Теодора:

№8 виходити Зупинка Курортна (біля готелю Три дороги, відстань 1 км), курсує що 20хв

та №22 виходити біля повороту на Семінарію (йти 500м), курсує щогодини.

Додаток для відслідковування руху маршрутів Львова

 Зупинка Площа Теодора – Зупинка Курортна (для 8 маршруту)

 Карта зупинки на Площі Св. Теодора і готелі поряд

Відео Артура Колаковського з Освітнього Конгресу „Проблеми з поведінкою учня – як вплинути на клас”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *